Fəallaşdırmalar (Tanışlıq oyunları).

"Ad və jest"

 

Oyunun məqsədi: uşaqların bir-birini tanımasıdır. Uşaqlar bir dairədə dururlar. Hər kəs bir- bir  dairədən çıxaraq, adını deyir və bir jest göstərmək məcburiyyətindədir. Şərt: jestlər təkrarlanmır.

 

"Gəlin, tanış olaq"

 

Uşaqlar bir dairədə durur. Təqdimatçı oyuna başlayır: "Tələsin, tələsin. Adınızı tez deyin "Topu oyunçulardan birinə atır. O, topu tutur, adını çağırır, sonra topu başqa bir oyunçuya  atır, eyni zamanda sözlər yenidən səslənir: "Adın nədir, mənə de".

 

"Mənim adım"

 

Oyunun gedişi: - Uşaqlar, bir az hərəkət edək. Adları çağırıram və adınızı eşidən kimi yerinizdə iki dəfə hoppanın və əllərinizi yuxarı qaldırın (Uşaqlar tullanır və əllərini yuxarı qaldırıb yerlərində otururlar).

 

"Zənglə salamlama"

 

Məqsəd: Salamlaşma, uşaqların müsbət ruha  köklənməsidir. Oyunun gedişatı: Uşaqlar bir dairədə dururlar, müəllim onlardan birinə yaxınlaşır, əl zəngini çalır və uşağın adını deyir: "…….Salam ……. , dostum!", Uşağın əlini sıxır.

 

"Qarışıqlıq"

 

Məqsəd: ixtiyari diqqətin inkişafı, tanışlığın möhkəmləndirilməsidir. Oyunun gedişatı: müəllim uşaqların adını və soyadlarını deyir və onları qarışdırı, sonra soyadı (adı düzgündür, soyadı deyil, soyad düzəldilir, adı deyil). Uşaqlar diqqətlə qulaq asırlar və adını və soyadını düzgün adlandırdıqları zaman cavab verirlər. Kim səhvdirsə, oyunu tərk edir.

"Salam deyək"

 

Məqsəd: təsəvvürün inkişafı, xoş atmosfer yaratmaqdır. Oyunun gedişatı: Təqdimatçı müxtəlif salamlaşma yolları danışır, xoş və komik söhbətlər edir. Sonra çiyin, əl, burun, yanaq toxunaraq salamlaşır.

 

"Bir dairədə bir təbəssüm verin"

 

Məqsəd: müsbət duyğuların mübadiləsidir. Oyunun gedişatı: müəllim oyunun iştirakçılarını bir dairədə durmağa dəvət edir və sağındakı yoldaşı ilə əllə görüşürlər və gülümsəyirlər.

"Komplimentlər"

 

Məqsəd: özünüqiymətləndirməni artırmaq, ünsiyyət bacarıqlarını inkişaf etdirməkdir. 

 Fəaliyyət: Bir dairədə oturan hər kəs əl-ələ tutur. Yanındakının gözünə baxaraq bir neçə xoş söz söyləyir. Məsələn: "Təşəkkür edirəm, çox məmnunam!".

Xəbərdarlıq: Bəzi uşaqlar kompliment deyə bilmirlər, kömək lazımdır. Tərif etmək əvəzinə sadəcə "dadlı", "şirin", "çiçək", "süd" sözü demək olar. Əgər uşağın kompliment vermək çətin olduğunu görürsə, qonşusunun kədərlənməsini gözləməyin, komplimenti özünüzü söyləyin.

 

"Əllər tanış olur, əllər küsür, əllər barışır"

 

Məqsəd: insanın duyğularını ifadə etmək bacarığını inkişaf etdirmək və toxunma yolu ilə bir-birinin duyğularını anlamaqdır.

  Oyunun gedişatı: Uşaqların gözləri bağlandıqda cütlər tərəfindən həyata keçirilir, Uşaqlar qolunu bir-birinə doğru uzadır. Müəllim bir tapşırıq verir (hər bir vəzifə 2-3 dəqiqə ərzində tamamlanır):

♦ Gözlərinizi bağlayın, əllərinizi bir-birinə tərəf uzadın, ancaq əllərinizlə  ünsiyyət edin. Qonşunu daha yaxşı tanımağa cəhd edin. Əllərinizi aşağı salın.

♦ Əlini yenidən uzatmaq, qonşuların əllərini tapmaq. Əlləriniz dalaşdırın. Əllərinizi aşağı salın.

♦ Bir-birinizin əllərinizi yenidən axtarırsınız. Onlar barışıq etmək istəyirlər. Əllərinizi birləşdirib, yenidən dostlaşırsınız.

"Mənim əhvalım"

 

Məqsəd: öz əhvatını təsvir etmək, empati qurmaq qabiliyyətini inkişaf etdirməkdir.

Oyunun gedişatı: Müəllim uşaqlara öz əhvatları barədə başqalarına məlumat verməyə çağırır: onu çəkə bilərsiniz, hər hansı rəng, heyvan, fiziki vəziyyətlə müqayisə edə bilərsiniz, hərəkətdə göstərin. Bütün bunlar uşağın xəyal və arzusundan asılıdır.

“Dairə”

 

Bu oyun - uşaqlar otaqda sərbəst hərəkət etməyə başlayır. Aparıcı bir nömrəni çağırır: "3" və iştirakçılar üç- üç  əl-ələ  "dairələrində" birləşirlər. Üçüncü yoldaşını tapmayan uşaq müəllimin sualına cavab verir. Sonar yenidən müəllim başqa rəqəm deyir. Beləliklə oyun davam edir. 

 

“Ulduz yağışı”

Uşaqların hər biri kağız ulduzu alır. Onda onlar adlarını yazmalıdırlar. Bundan sonra, lider əllərini bir qutu ilə yaxınlaşır. Hər kəs qutusuna bir ulduz salır və adı yüksək səslə söyləyir.Bütün ulduzlar yığıldıqdan sonra, uşaqlar öz növbəsində onları qutudan çıxarırlar. Bir ulduz çəkdikdən sonra, oyunçu yazılmış adı oxuyur və sahibinə verir.

 

“Hörmətli fotolar”

 

Məqsəd: uşaqları fotoqrafiya vasitəsilə bir-birinə tanış etmək, müsbət münasibət yaratmaqdır.

Uşaqlar bir dairədə otururlar. Mərkəzində fotolar üzü aşağıya doğru qoyulur. Uşaq dairənin mərkəzinə gedir, hər hansı bir fotoşəkil çəkir, sonra fotoşəkildən bir adam tapır, ona doğru gedir və salamlaşır (əllə görüşun və "salam" deyin) Salam alan salama cavab verər, sonra növbəti fotoşəkili seçir. Oyun bir foto qalmayana qədər davam edir.

“Dairədə oyuncağı ötür”

 

Məqsəd: Diqqətin inkişafı, tez reaksiya, birlikdə hərəkət etmə bacarığı formalaşdırmaqdır. Uşaqlar bir dairədə dururlar. Bir dairədə oyuncaqları ötürürlər. Bir oyuncaq verərkən, uşaqlar deyirlər: "Bundan başqa, daha ..." Əvvəlcə oyuncaqlar uşaqlardan iki dəfə az olur. Oyuncaqlar əldən ələ keçdikcə oyuncaqların sayı artır.

 

“Meyvə salatı”

 

Məqsəd: qrupun aktivləşməsi, qrupun bərabərliyinin yaranması, konsentrasiyanın artırılmasıdır.

İştirakçılar 4-5 nəfərdən ibarət bir dairədə otururlar. Müəllim ilk dairədəki iştirakçılara öz sevimli meyvələrinin adını bir-birinə (məsələn, alma, armud, banan, portağal) verməsini xahiş edir. Növbəti dövrədə oturan səslənən meyvənin adlarını təkrarlayırlar. Beləliklə, uşaqlar hər biri meyvə adlarını bir-birinə deyirlər. Adların daha yaxşı yaddaqalan olması üçün meyvə şəkillərindən istifadə edə bilərsiniz. Müəllim dairənin mərkəzində dayanır və meyvənin adını səsləndirir, məsələn, portağal. Bu zaman bütün "portağalar" yerləri bir-biri ilə dəyişməlidir. Mərkəzdə olan şəxs də boş yerlərdən birini tutmağa çalışır və digər iştirakçı yersiz qalır. Yeni ev sahibi yenə də bəzi meyvələri çağırır və oyun davam edir. Adı "meyvə salatı" deməkdir ki, yerlər dəyişir.

"Günəş, gülümsəyir ..."

"Günəş" şəkili otaq divarlarından birinə yapışdırılır. Uşaqları əks divar boyunca düzürük.

Qaydaları açıqlayırıq: müəllim bir sözlə "Günəş gülümsəyir" ifadəsini işarə edir. Və əgər uşağın əlaməti ona məxsus olduğuna inanırsa, o, əks divara doğru hərəkət edir və əlini günəşə vurur.

Ümumi nümunələrin başlanğıc əlamətlərindən başlayaraq, müəllim uşaqların əlamətlərini deyir. Əlamətini bilən uşaqlar əlini divardakı günəşə vururlar.  Emosional komponentdən istifadə etməyinizə əmin olun: ana sevən, nənəyə, babaya kömək edən.

 

"Hadi, salam deyin!"

 

Oyunun qaydaları: şən musiqi səslənir, hər kəs rəqs etməyə başlayır və s. Musiqi bitdikdən sonra müəllim yüksək səslə deyir: "gəlin tez cütlərlə ayağa qalxaq!". Bu sözlərlə uşaqlar tez-tez cütləşirlər. "Gəlin səni salamlayaq!" müəllim  davam edir və qeyri-adi bir şəkildə bir-birilərini salamlayırlar. Uşaqlara təqdim etdiyiniz təbrikin növü imicin olması vacibdir. Bu zaman ən gülməli salamlama variantları ilə qarşılaşa bilərsiniz. Dostunuza alnınızla, sol ayağınızla toxuna bilərsiniz.

Hər salamdan sonra musiqi yenə səslənir, uşaqlar rəqs edir və eyni zamanda özləri üçün yeni bir cüt axtarır - bunu uşaqlara əvvəlcədən xəbərdar etmək lazımdır. 

 

"Olanları ayağa qaldırın ..."

 

Məqsəd: müşahidəni inkişaf etdirir, uşaqların bir-birlərini daha yaxşı tanımasına imkan verir. 

Oyunun gedişi: Müəllim vəzifəsini verir:

• şirniyyatı sevən;

•işləməyi sevir;

• kiçik bacısı var;

• gəlincik oyuncağı olan və s.

Sonda müəllim deyir: "İndi qrupumuzda kimin ən diqqətli olduğunu görəcəyik. Qrupumuzda şirniyyatları sevən kimdir? Kimin kiçik bacısı var? "Sonra suallar daha mürəkkəbləşir (iki dəyişən daxildir):" Qrupumuz içərisində həm şirniyyatları sevən, həm də kiçik bacısı olan kimdir? ". Hər bir sual müəyyən bir uşağa ünvanlanır, əgər o özünü cavab verə bilmirsə - qrup ona kömək edir.

 

"Bir dostu təsvir edin."

 

Məqsəd: müşahidənin inkişafı və xarici detalları təsvir etmək bacarığıdır.

Oyunun gedişi: cüt (eyni zamanda bütün iştirakçıları) ilə həyata keçirilir. Uşaqlar bir-birinə arxa oturaraq saçlarını, geyimlərini və tərəfdaşlarının üzünü izah edirlər. Sonra təsviri orijinal ilə müqayisə edilir və uşağın nə dərəcədə dəqiq olduğuna dair nəticə verilir.

"Nə dəyişdi?"

 

Məqsəd: effektiv ünsiyyət üçün zəruri olan diqqət və müşahidənin inkişafıdır. Oyunun gedişi: Hər bir uşaq öz növbəsində sürücüyə çevrilir. Bu müddət ərzində, uşaqların geyim və saç düzümlərində bir neçə dəyişiklik edilir, başqa bir yerə köçürə bilərsiniz (lakin 2-dən 3-ə qədər dəyişiklik yoxdur, bütün dəyişikliklər görünən olmalıdır). Sürücünün vəzifəsi baş verən dəyişikliklərə diqqət yetirməkdir.

 

“Özünüzə zəng et”

Oyunçular bir-birinə qarşı qısa məsafədə yerləşən 2 komandaya bölünürlər. Komandalarından biri topu alır. Müəllimin işarəsi ilə birinci komandanın ilk oyunçu topu 2-ci qrupun oyunçusuna atır, adını çağırır. O, topu tutur və birinci komandanın növbəti oyunçusunun adını deyib topu qaytarır.

Topu tutan oyunçu onu əks istiqamətə atır, növbəti oyunçunun və topu atan şəxsin adını çəkir.

Oyun topun birinci komandanın ilk oyunçusunun əlinə düşənə qədər davam edir.

"Külək kimin üzərinə zərbə vurur ..."

 

Bu oyun uşaqları aktivləşdirməyə kömək edəcək və onlar bir-birinə bənzərliklərini hiss edəcəklər. Oyunun məqsədi ondan ibarətdir ki, uşaqlar bir-birini yaxşı tanısın və bir-birilərinə güvənsin. 

Uşaqlar otağın bir divarında ardıcıl olaraq dururlar. "Külək kimin üzərinə zərbə ..." sözləri ilə başlayan cümlələri söylənilir. Daha sonra hər hansı bir əlamətin adlarını əlavə edin, məsələn, "almağı sevən", "bu gün yuyucu olan", "şalda olan" və ya "ev heyvanı olan", “adının baş hərfi “A” olan” və s.. Yuxarıda göstərilən təsvirə uyğun olan bütün uşaqlar, otağın qarşı tərəfinə qaçmalı və sonra sakit şəkildə qayıdırlar.

 

"Eyni miqdarı göstərin"

Məqsəd: Uşaqların sayını rəqəmə aid etmək qabiliyyətini inkişaf etdirməkdir. Oyunun qaydaları. Müəllim uşaqları nömrələyərək sıraya qoyur və fincanın altında kartı qoymağı təklif edir. Uşaqlar vəzifəni yerinə yetirərkən, müəllim müəyyən oyuncaqlar ortaya qoyur. Uşaqlar, onları saydıqdan sonra müvafiq rəqəmi göstərirlər və bu sayını niyə göstərdiklərini izah edirlər. Oyun oyuncaqların dəyişməsi ilə təkrarlanır.

"Səhv etməyin"

 

Məqsəd: uşaqların sonrakı sayının artması üçün qabiliyyətini gücləndirməkdir. Oyunun qaydaları. Uşaqlar bir dairə meydana gətirir. Dairənin mərkəzində müəllim var. Topu uşağa atır və nömrəni çağırır. Topu tutan uşaq, aşağıdakı nömrəni çağırır və topu müəllimə atır.

Çətinlik. Uşaqlar bir dairə təşkil edir, müəllim onlarla birlikdə. Topu bir-birinə atırlarsa, ədədləri sıraya qoyurlar. Məsələn, bir uşaq "bir" deyir və topu tutan uşaqlardan birinə atır, "iki" deyir və topu istəyən hər kəsə atır.



 

"Kim ən çox səslənəcək?"

 

Məqsəd: Uşaqların həndəsi formalı məlumatlarını gücləndirin. Onları ətraf mühitdə tapın.

Oyunun qaydaları. Uşaqlar iki komandaya bölünür (və ya sütunlarda) . Müəllim onları kvadrat formalı olan obyektləri adlandırmağa dəvət edir. Hər düzgün cavab üçün komanda bir bal alır. Eyni şeyi iki dəfə deyə bilməzsiniz. Oyun sürətlə ifa olunur.

"Kim bilir - düşünməyə davam etsin"

 

Oyunun qaydaları. Oyun topla bir dairədə keçirilir. Müəllim topu uşaqlardan birinə atır və hər hansı iki rəqəm deyir. Topu tutan uşaq rəqəmləri toplayıb cəmi deyir. Sonra uşaq topu növbəti birinə atır və başqa rəqəm deyir. Növbəti uşaq onun cəmini deyir. Çətinlik. Böyük sayda hesablama əməlləri olmamalıdır. 

 

“Kim daha çox yadda saxlayacaq?"

 

Məqsəd: Həndəsi formaları yadda saxlayaraq uşaqların diqqətini inkişaf etdirin.

Oyunun qaydaları. Fərqli yerlərdə müxtəlif həndəsi formalar yerləşdirilir (6 ədəd). Uşaqlar onları görür və yadda saxlayırlar. Tərbiyəçi 3-ə qədər sayar və rəqəmləri bağlayır. Mümkün qədər çox rəqəmlər adlandırmaq təklif edir.

 

"Zayonkuya kömək et"

 

Məqsəd Mövzu ilə nömrə ilə əlaqələndirmək qabiliyyətini düzəltməkdir. Oyun materialları. Tərəvəz qrupları, nömrələri olan kartlar.

Oyunun qaydaları. Bir qrup tərəvəz. Müəllimuşaqlara deyir: "Kiçik quş bizə qaçdı, o oynamaq istəyir. Gözlərini bağlayın və bu anda o nömrələri tərəvəz yaxınlığında qoyacaq. Gözlərini açarkən mənə baxın və o nömrələri tərəvəzlərin yanında qoyub qoymadığını söylə ".