Təhlükəsizlik təhlükənin olmaması dey...
1 yaşa qədər uşaqların inkişafı. Bu məqələ uşağınızın inkişaf səviyyəsi, yəni uşağınızın 1 yaşına qədər nəyi bacarmalı olduğunu öyrənib müəyyən etməyə kömək edəcəyik.
Qeyd etmək istərdik ki, uşaqlar hamısı fərqlidir və onların hamısı fərqli şəkildə inkişaf edir. Siz onun potensialını müxtəlif bilik sahələrində yoxlaya, uşağınızın hansı bilik sahələrində uğur qazandığını, hansının əlavə diqqət və vaxt tələb etdiyini öyrənə bilərsiniz.
Onu da qeyd etmək istəyirik ki, siz uşağın hiss və qavrayışlarına əsaslanan məntiqi təfəkkürün inkişafına nə qədər tez başlasanız, onun idrak fəaliyyətinin səviyyəsi bir o qədər yüksək olacaq.
İlk 2 ay
Uşağınız nəyi bacarmalıdır:
1. Düz bir səthdə qarın üstə uzanaraq, başını qısa müddətə qaldıra bilməli
2. Diqqəti üzə yönəldə bilməli
3. Onunla ünsiyyətə reaksiya verməli – bu zaman ağlamağı dayandırmalı və diqqətini böyüklərə cəmləlidir
4. Üzüstü vəziyyətdə başını qaldırmalı və tutmağa çalışmalı
5. Ağlamaqdan başqa səslər də çıxarmalı (məsələn, qığıldama)
6. Gülüşünüzə cavab olaraq gülümsəməli
7. Əllərini yumruqlara sıxıb ağıza aparmalı
8. Qarnınıza uzanaraq, başınızı 45 ° qaldırmalı
3. Əlinə verilmiş oyuncağı saxlamalı
4. Əşyalara doğru uzanmalı
5. Gülmək; - sevinclə reaksiya verməli
6. Başını səsə doğru çevirməli
Üçüncü ay
Uşağınız nəyi bacarmalıdır:
1. Mayilli vəziyyətdə, dirsəklərini yuxarı çəkə və çiyinləri və başını 10 saniyə qaldıra biləməli
2. Böyüklərlə ünsiyyət qurarkən hərəkətlənir, qığıldayır
3. Gülümsəməli
4. Qoltuq altından tutduqda ayaqlarını sərt bir səthə dayaqla qoymalı
5. Valideynlərin varlığına reaksiya verməli: diqqəti cəlb etməyə çalışmalı
6. Başını çevirərək gözləri ilə səs mənbəyini tapmalı
7. Hərəkət edən obyektlərə diqqət yetirməli və onları uzun müddət nəzərdən keçirməli
Dördüncü ay
Uşağınız nəyi bacarmalıdır:
1. Qarnı üstə uzanaraq, başını 90 ° qaldırmalı
2. Arxa üstə uzanarkən çiyinlərini və başını qaldırmalı
3. Yüksək səslə gülməli
4. Əllərindən çəkərkən dirsəklərini bükür və özünü yuxarı çəkir.
5. Hecaları tələffüz edir
6. Oyuncağa uzanır, hər şeyi ağzınıza çəkir
Beşinci ay
Uşağınız nəyi bacarmalıdır:
1. Başını dik vəziyyətdə möhkəm tutur
2. Dönür (bir tərəfə)
3. Çox kiçik bir obyektə diqqət yetirir
4. Eşitdiyi səsləri "oxumaq", intonasiyanı dəyişdirir
5. Oturmağa çalışaraq qollarını yuxarı çəkir
6. Bir obyekti bir əldən digərinə köçürür
7. Kiçik bir əşyanı özünə tərəf çəkir və ovcunda sıxır
8. Sait və samitlərin müxtəlif birləşmələrini tələffüz edir
9. Bir və ya iki əli ilə sürüçkən əşyanı tutmağı bacarır
Altıncı ay
Uşağınız nəyi bacarmalıdır:
1. Bəzi sait və samit səsləri və ya onların birləşmələrini tələffüz edir
2. Qısa müddətə dəstəklə oturur
3. Qarnının üstündə sürünməyə çalışır
4. Müstəqil olaraq meylli vəziyyətdə oturur
5. Qarınıüstə vəziyyətdən arxaya doğru yuvarlanır
6. Adına cavab verir
7. Müxtəlif səslər yaradır
Yeddinci ay
Uşağınız nəyi bacarmalıdır:
1. Dəstəksiz oturur
2. Sərbəst iməkləyir
3. Səsinizin tonundan “yox”un nə olduğunu anlayır
4. Müxtəlif oynlar onayır (üz qapadaraq “çih-çi2) (7 ay və ¼ aya qədər)
5. Hər əlində bir əşya tutur (onları bir-birinə vura bilər)
6. Baş və şəhadət barmağını ilə kiçik bir əşya götürür
Səqqizinci ay
Uşağınız nəyi bacarmalıdır:
1. Oturarkən oynayır (bəzən yan tərəfə "yıxıla" bilər)
2. Baş və şəhadət barmağı ilə səthdən kiçik bir obyekt götürür
3. “Ana” və ya “ata” sözlərini dəqiq tələffüz etməyə çalışır
4. Dəstəyi tutaraq, təkbaşına ayağa qalxır
5. “Yox” sözünü anlayır, əl yelləyir: əlvida , əl çalır
6. Əşyalarla uzun müddət oynayır
Doqquzuncu ay
Uşağınız nəyi bacarmalıdır:
1. Karton kitabın qalın vərəqlərini vərəqləyir
2. Topla oynayır (onu sizin üçün geri atır)
3. Köməksiz bir fincandan su içir
4. “Ata” və ya “ana” sözlərini aydın şəkildə tələffüz edir
5. “Mənə ver” kimi qısa əmrə jestlə cavab verir.
6. Dəstəkdən tutaraq hərəkət edir
7. Yaxşı oturur, oturma mövqeyindən uzanın və əyilmiş vəziyyətdən oturur
8. Onun gözünün qarşısında gizlənmiş oyuncaq tapır
9. Adını bilir və ona cavab verir
Onuncu ay
Uşağınız nəyi bacarmalıdır:
1. Dəstəksiz durur, lakin uzun müddət deyil, iki əlilə tutaraq yeriyir
2. Oyuncağı ondan götürməyə çalışsanız, etiraz edir
3. Ayaq üstə durur və sərbəst geri oturur
4. Jestləri, mimikaları, səsləri təqlid edir
5. Körpə jarqonundan istifadə edin (Uşaq öz ixtira etdiyi xarici dildə danışır kimi səslənir)
6. Cavab verir "Mənə ver" kimi qısa əmrə jest edir
7. Mürəkkəb hərəkətlər yerinə yetirir, açmaq, bağlamaq, piramida yığmaq, başqasının bədəninin hissələrini göstərmək.
On birinci ay
Uşağınız nəyi bacarmalıdır:
1. Ayağa durur və təkbaşına addımlar atır
2. Baş və şəhadət barmağı ilə səthdən kiçik bir əşya götürün (10 ay və 1/4 aya qədər)
3. "Xeyr" sözünü anlayır (lakin həmişə itaət etmir)
4. İstəklərini ağlamaqdan başqa bir şəkildə ifadə edir
5. "Ana" və ya "ata"dan başqa 3 (və ya daha çox) sözü tələffüz edir
6. Çoxlu obyektlərin adlarını bilir
On ikinci ay
Uşağınız nəyi bacarmalıdır:
1. “Xeyr” sözünü anlayır
2. Sadə tələbləri yerinə yetirir
3. Adını bilir
4. Yaxşı gəzir, oturur, qalxır, dayanır
5. "ana", "ata" istisna olmaqla, 10 və ya daha çox söz tələffüz edir
6. Müxtəlif oyunlar oynayır, piramida toplayır, kublardan 2-3 fiqur düzəldir
7. Qələm və ya karandaşla cızma-qaraları aktiv şəkildə çəkir
8. Şəkildəki obyektləri tanıyır
9. Qatı yeməkləri dişləyir, çeynəyir
10. Qaşıq və fincandan istifadə edir
11. Müstəqillik nümayiş etdirir
Fikriniz
0
0