4 yaşdan 5 yaşa qədər uşaqlar nəyi bacarmalıdır?

Riyaziyyat

4-5 yaşlı uşaq aşağıdakıları bacarmalıdır:

1. Uşaq obyektlərin yerini müəyyən etməyi bacarmalıdır: sağ, sol, orta, yuxarı, aşağı, arxa, ön.

2. Uşaq əsas həndəsi fiqurları (dairə, kvadrat, üçbucaq) bilməlidir.

3. Uşaq rəqəmləri (1, 2, 3, 4, 5,) bilməlidir. 5 daxilində obyektləri sayır, obyektlərin sayını istədiyiniz nömrə ilə əlaqələndirin.

4. Uşaq 1-dən 5-ə qədər olan rəqəmləri düzgün ardıcıllıqla və tərs qaydada düzməyi bacarmalıdır.

5. Uşaq obyektlərin sayını müqayisə etməyi, mənasını başa düşməyi bacarmalıdır: çox - az, bərabər. Qeyri-bərabər element qruplarını bərabərləşdirir: Daha az elementi olan qrupa bir element əlavə edir.

6. Uşaq rəqəmin qrafik təsviri ilə tanış olur, rəqəmləri düzgün yazmağı öyrənir.

Məntiqi təfəkkür

-Təfəkkürün, yaddaşın, diqqətin inkişafı

4-5 yaşlı uşaq aşağıdakıları bacarmalıdır:

1. Uşaq iki şəkil (yaxud iki oyuncaq arasında) arasında fərq və oxşarlıq tapmağı bacarmalıdır.

2. Uşaq konstruktor modelindən binanı tikməyi bacarmalıdır.

3. Uşaq 2-4 hissədən kəsilmiş şəkli birləşdirməyi bacarmalıdır.

4. Uşaq tapşırığı 5 dəqiqə ərzində diqqətindən yayınmadan yerinə yetirməyi bacarmalıdır.

5. Uşaq piramidanı (stəkanları bir-birinə qoyaraq) köməksiz qatlamağı bacarmalıdır.

6. Uşaq şəkillərin çatışmayan fraqmentlərini dəliklərə daxil etməyi bacarmalıdır.

7. Uşaq ümumiləşdirici sözlə obyektlər qrupunu (inək, at, keçi-ev heyvanları; qış, yay, yaz-fəsilləri) müəyyənləşdirməyi bacarmalıdır. Hər qrupda əlavə bir element tapır. Hər bir element üçün uyğunluq tapır.

8. Uşaq belə suallara cavab verə bilməlidir: Yayda xizək sürmək olarmı? Niyə? Niyə qışda isti gödəkçələr geyinmək lazımdır? Evdəki pəncərələr və qapılar nə üçündür? və s.

9. Uşaq əks sözləri seçməyi bacarmalıdır: dolu stəkan– boş stəkan, hündür ağac – alçaq ağac, yavaş yerimək – sürətli yerimək, dar kəmər – geniş kəmər, ac uşaq – yaxşı- qidalanan uşaq, soyuq çay - isti çay və s.

10. Uşaq böyüklər kitab oxuduqdan sonra bir cüt sözü yadda saxlamalıdır: bir stəkan su, qız-oğlan, it-pişik və s.

11. Uşaq şəkildəki yanlış təsvir edilmiş əşyaları görməli, nəyin səhv olduğunu və niyə doğru olduğunu izah etməlidir.

Nitqin inkişafı

4-5 yaşlı uşaq aşağıdakıları bacarmalıdır:

1. Uşaq min söz işlətməli, 6-8 sözdən ifadələr qurmalıdır. Yalnız valideynlər deyil, hətta yad insanlar da uşağı başa düşməlidirlər.

2. Uşaq insanın quruluşunun heyvanların quruluşundan necə fərqləndiyini anlamalı, onların bədən hissələrini (əlləri - pəncələr, dırnaqlar - pəncələr, saç - yun) adlandırmalıdır.

3. Uşaq isimləri cəm formasında düzgün qoymağı bacarmalıdır (çiçək - çiçəklər, qız - qızlar).

4. Uşaq təsvirə (alma - yumru, şirin, sarı) uyğun bir əşya tapmağı bacarmalıdır. Mövzunun təsvirini müstəqil tərtib etməyi bacarır.

5. Uşaq ön sözlərin (arxasında, arasında, əvvəl, haqqında və s.) mənasını başa düşməlidir.

6. Uşaq bilməlidir ki, hansı peşələr var, bu peşələrin adamları nə edirlər.

7. Uşaq söhbəti davam etdirməyi bacarmalıdır: suallara cavab verməyi və düzgün soruşmağı bacarmalıdır.

8. Uşaq eşitdiyi nağılın, hekayənin məzmununu təkrar danışmağı bacarmalıdır. Bir neçə misra, uşaq serlərini əzbərdən söyləyir.

9. Uşaq adını, soyadını, neçə yaşında olduğunu, yaşadığı şəhərin adını söyləməlidir.

10. Uşaq son hadisələrlə bağlı suallara cavab verə bilməlidir: Bu gün harada olmusunuz? Yolda kimlə görüşdün? Ana mağazadan nə aldı? Nə geyinirdin?

Ətraf aləm

4-5 yaşlı uşaq aşağıdakıları bacarmalıdır:

1. Uşaq tərəvəzləri, meyvələri və giləmeyvələri ayırd etməyi, yetişəndə ​​nə olduğunu bilməlidir.

2. Uşaq həşəratların adlarını bilməli, onların necə hərəkət etdiyini danışa bilməlidir (kəpənək uçur, ilbiz sürünür, çəyirtkə tullanır)

3. Uşaq bütün ev heyvanlarını və onların balalrını tanımalıdır.

4. Uşaq şəkillərdən ilin fəslinin təhmin etməyi bacarmalıdırfəsillər. Onların hər birinin əlamətlərini bilməlidir.

Məişət bacarıqları

4-5 yaşlı uşaq aşağıdakıları bacarmalıdır:

1. Uşaq artıq düymələri, fermuarları mükəmməl bağlayır və krujevaları açır, qaşıq və çəngəl uşağın sözünə “qulaq asır”.

2. Uşaq ipə böyük düymələr və ya muncuqlar bağlamağı bacarmalıdır.

3. Uşaq qələmi kağızdan qaldırmadan dəqiq xətlər çəkməyi bacarmalıdır.

4. Uşaq rəsmin konturlarından kənara çıxmadan düz düz xətlərlə rəngləməyi bacarmalıdır.

5. Uşaq kənarları keçmədən şəkilləri izləməyi və rəngləndirməyi bacarmalıdır.

7. Uşaq sağ və sol əli ayırd etməlidir.