Körpələrin hərəkətləri başlanğıcda...
Körpələrin hərəkətləri başlanğıcda məqsədsiz olur. Buna görə də uşağın ətrafını elə qurmaq vacibdir ki, uşaq öz hərəkətlərini təkrarlaya bilsin. Körpənin məqsədli hərəkəti bir hərəkəti yüzlərlə dəfə təkrar etməsi nəticəsində baş verir.
Qarşılıqlı əlaqə - uşaqla necə qarşılıqlı əlaqə qurulmalıdır?
· Uşağın etibarını qazanın. Uşaqla oynamayın, uşağın yanında oynayın. Uşağın sevdiyi oyuna, fəaliyyətə daxil olduğumuz zaman ona hörmət etmiş oluruq. Onlardan ilk öncə qoşulmağı tələb etməyin. Əgər qoşulmaq istəməyib geri addım atarsa da ona hörmət və anlayışla yanaşın. Uşağın güvənini qazanmaq dəqiqələr və ya aylar tələb edə bilər. Uşaq özünü güvəndə hiss etdiyi zaman oyuna qoşulmağa başlayacaqdır.
· Həmişə eyni əşyalardan ikisi olsun ki, uşağın sizi təqlid etmək imkanı olsun. Siz uşağı qarşılıqlı əlaqəyə dəvət edirsiniz və uşaq istəsə iştirak edə bilər. Siz həmçinin uşağı təqlid edə bilərsiniz və bu şəkildə onu anlamağınızı göstərə bilərsiniz - "Etdiyin iş mənim xoşuma gəlir"
Uşağın sizə olan yanaşmalarına cavab verin. Təbii ki, eyni zamanda bir neçə uşaq üçün məsuliyyət daşıyırsınızsa, bu, əlbəttə ki, çətin ola bilər! Uşaq ətrafdakılardan heç bir cavab almasa, passivləşəcəkdir. Bütün təşəbbüslərə cavab verin, "bax, top yuvarlanır" və ya "tikdiyin hündür qülləyə bax". Uşağa nə qədər ağıllı olduğunu demək əvəzinə, nə etdiyini təsvir etmək vacibdir.
· Uşaq nəyisə öyrənməmişdən əvvəl özünü təhlükəsiz hiss etməlidir. Hər uşaq invidualdır və uşağa uyğunlaşdırmaq lazımdır. Uşaq özünü təhlükəsiz hiss etdikdə, uşağın hələ həyata keçirə bilmədiyi yeni fəaliyyətləri təqdim edə bilərsiniz. Bu yolla onlar yeni bacarıqlar öyrənəcəklər – inkişaf edəcəklər. Bu xüsusilə xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar üçün çox vacibdir.
Uşaq əşyaları tökəndə geri qoyuruq
· Proses çox vaxt apara bilər. Çox böyük irəliləyiş gözləməyin. Passiv bir uşağın aktiv olmağı öyrənməsi çox vaxt aparacaqdır. Səbirli olmağa çalışın və uşaqlarda kiçik dəyişiklikləri görmək üçün bir-birinizə kömək etməyə çalışın!
Uşağa fəaliyyətlərdə ustalaşdığını hiss etməsinə icazə verin! Bu, onun özünəinamı üçün vacibdir. Buna görə də uşağa lazım olduğundan daha çox kömək etməməyiniz vacibdir. Qoyun, uşaq banka açsın, şarı partlatsın, özü yesin. Uğurluluq hissi inkişafı sürətləndirir. Uşağa uğur qazanmaq imkanı verin
· Kömək etməməyə çalışın. Həddindən artıq kömək uşağın özgüvənini zədələyəcəkdir. Əllərimizlə müdaxilə etməmək vacibdir.
· Vacib olan nəticə deyil, proses önəmlidir!! Məsələn, əli oyuncaq çəkiclə mismar vurmaqdan məmnundur. O, qayıq düzəltmək istəmir. Bu onun üçün çox çətindir. Nəticəyə ən çox diqqət yetirən yetişkinlərdir, uşaq deyil.
· Uşağın olduğu inkişaf mərhələsi və uşağın emosional səviyyəsini öyrənmək və oradan başlamaq vacibdir.
Aktiv öyrənmədə istifadə olunan avadanlıqlar:
· Hopsa
· Kiçik otaq
· Aktiv Öyrənmə jileti
· Multifunksional masa
· Sensor lövhə
· Rezonans lövhəsi
· Ayaqaltı
· Aktiv Öyrənmə çamadanı
Lalə Vəliyeva
Uşaq inkişafı mütəxəssisi, uşaq psixoloqu
Fikriniz
0
0