Reflekslər mərkəzi sinir sisteminin qıcıqlara q...
Sosial şçilərin peşə fəaliyyətini idarə edən etik standartlar aşağıdakı kimidir:
Qeyd etmək lazımdır ki, bu standartların bir qrupu peşəkar davranış üçün mütləq yerinə yetirilməsi gərəkən standartlardır, bəzi standartların isə həyata keçirilməsi arzu olunandır, lakin bu hər zaman baş vermir. Belə ki, sözügedən etik standartların həyata keçirilməsi əksər hallarda pozulmuş etik standartlar hallarını tədqiq edən şəxslərin verəcəyi peşəkar mühakimədən çox asılıdır.
Sosial işçilərin müştərilərinə qarşı etik öhdəlikləri
Sosial işçinin əsas vəzifəsi müştərinin rifahının təmin edilməsidir. Müştərinin maraqları əsas prioritet təşkil edir (bəzi hallar istisna olmaqla). Sosial işçinin bütövlükdə cəmiyyət qarşısında olan etik öhdəlikləri və ya hüquqi öhdəlikləri ilə münaqişə yaranarsa müştərinin maraqları ikinci yerə keçir (hər hansı bir müştəri özünə və ya digərlərinə xəsarət yetirə bilərsə).
Sosial işçilər müştərilərinin öz müqəddəratını təyin etmək hüququna hörmət edir və öz məqsədlərini müəyyən etməkdə onlara yardım edir. Lakin, sosial işçinin peşəkar mühakiməsinə əsasən müştərinin öz müqəddəratını təyin etməsi onun özü və ya ətrafdakılar üçün ciddi və təhlükəli hallarla nəticələnə bilərsə sosial işçi bu hüququ məhdudlaşdıra bilər.
Sosial işçilər tərəfindən edilən fiziki kontaktın (toxunmaq, sığallarnaq və s.) müştəriyə psixoloji ziyan vurması ehtimalı varsa sosial işçilər müştəriləri ilə fiziki, kontakta cəhd etməməlidir. Müvafiq fiziki kontakt olduğu halda məhz sosial işçilər bu fiziki kontaktın aydın, müvafiq və mədəni cəhətdən həssas olması üzrə əsas məsuliyyət daşıyır.
Sosial işçilər müştərilərini cinsi həqarətə məruz qoymamalıdır. Cinsi həqarətə daxildir: cinsi münasibətlərin qurulmasına can atma, xahişlər və cinsi xarakterə malik digər verbal və ya fiziki davranış.
Müştərilərlə və ya onlar haqqında danışarkən sosial işçilər alçaldıcı dildən istifadə etməməlidir. Müştərilərlə və ya onlar haqqında danışarkən sosial işçilər səliqəli və hörmətli ifadələrdən istifadə etməlidir.
Qərar qəbul etmə bacarığı olmayan müştərinin adından hərəkət edən sosial işçi müştərinin mraq və hüquqlarının qorunması və müdafiəsi üçün bütün müvafiq addımları atmalıdır.
Yerdəyişmələr, xəstəlik, əlillik, ölüm və s. bu kimi hallar olduqda sosial işçilər bütün müvafiq addımları atmaqla xidmətlərin davamlılığmı təmin etməlidir.
(a) Sosial işçilər öz həmkarlarına hörmətlə yanaşmalıdırlar; və həmkarlarının kvalifikasiyasını (qualification), baxışlarım və öhdəçiliyini dəqiqliklə və kifayər gədər təqdim etməlidirlər
(b) Sosial işçilər digər mütəxəssislərlə və yaxud klientlərlə kommunikasiya zamanı öz həmkarlarını yersiz/əsası olmayan mənfi cəhətdən təngid etməkdən çəkinməlidirlər. Yersiz/əsası olmayan mənfi tənqidə aşağıdakılar daxil ola bilər:
(c) Əməkdaşlıq klientin rifahının yaxşılaşmasına xidmət etdiyini halda sosial işçilər öz sosial işçi həmkarları ilə və digər peşəyə aid olan həmkarları ilə əməkdaşlıq qurmalıdırlar
Sosial işçilər professional münasibətlər və sövdələşmələr zamam öz həmkarlarl ilə paylaşdıqları məxfi məlumata hörmətlə yanaşmalıdırlar. Sosial işçilər həmkarlarının sosial işçinin məxfiliyin qorunmasına hörmətlə yanaşma öhdəliyinin və buna dair istənilən istisnaların olmasını başa düşməsini təmin etməlidirlər. (Social workers should ensure that such colleagues understand social workers' obligation to respect confidentiality and any exceptions related to it).
(a) lnterdissiplinar qrupun üzvü olan sosial işçilər sosial iş peşəsindən irəli gələn perspektivləri, dəyərləri və təcrübəni əsas götürərək qrupun işində iştirak etməli və klientin rifahına təsir edəcək qərarların qəbuluna tövhə verməlidir. Interdissiplinar qrupun bir qrup kimi və onun üzvlərinin ayrı–ayrılıqda peşə və etik öhdəlikləri aydın şəkildə müəyyən edilməlidir.
(b) Qrup tərəfindən qəbul edilmiş qərar sosial işçilər üçün hər hansı bir etik məsələləri qaldırdıqda sosial işçilər bu fikir ayrılığını uyğun olan/müvafiq yollarla həll etməyə cəhd etməlidirlər. Fikir ayrılığını aradan qaldırmaq mümkün olmadığı halda sosial işçilər klientin rifahı ilə əlaqəli olan narahatlıqlarını/ concerns digər vasitələr/ yollar axtarmaqda davam edərək həll etməyə çalışmalıdırlar.
(a) Sosial işçilər nə isə bir iş/vəzifə əldə etmə xatirinə öz həmkarları ilə işə götürən arasında olan mübahisədən istifadə etməməlidirlər, sosial işçilər bu zaman öz şəxsi maraqlarıru qüdmüş olurlar.
(b) Sosial işçilər öz həmkarları ilə aralarında olan mübahisələr zamam klientləri istismar etməməlidirlər və klientləri sosial işçilərlə həmkarları arasında olan hər hansı münaqişələrin müzakirələrinə cəlb etməməlidirlər
(a) Konsultasiya klientin ən yaxşı maraqlarının təmin olunması üçün qulluq edərsə sosial işçilər öz həmkarları ilə məsləhətləşməyə can atmalıdır.
(b) Sosial işçilər öz həmkarlarının ekspertiza sahələri və səriştələri haqda məlumatlı olmalıdırlar. Sosial işçilər yalnız konsultasiyarun mövzusuna dair öz bilik, bacarıq, səriştə və ekspertizasını nümayiş etdirmiş həmkarlarından məsləhət alrnahdırlar.
(c) Öz həmkarları ilə klientlərə dair konsultasiya edərkən sosial işçi konsultasiyanın məqsədinə çatmaq üçün zəruri olan məlumatı paylaşmalıdır (mümkün gədər məhdud məlumat verilməlidir, sadəcə zəruri olan məlumat paylaşılmalıdır).
(a) Sosial işçilər aşağıdakı hallarda klientləri digər mütəxəssisə yönəltməlidirlər:
(b) Klienti digər mütəxəssis yanına yönəldən sosial işçi öhdəliyin intizamlı/səligəli qaydada köçürülməsinə kömək etmək məqsədi ilə müvafiq addımlar atmalıdır. Klientləri digər mütəxəssislərə yönəldən sosial işçi klientin razılığı ilə yeni xidmət göstərənə aidiyyəti olan məlumatı ötürməlidir.
(c) Klienti digər mütəxəssisə yönəldən sosial işçi tərəfindən heç bir professional xidmət göstərilrnəyibsə sosial işçilərə yönəltməyə görə maliyənin/ödənişin alınması və yaxud edilməsi qadağandır.
(a) Supervisor və yaxud təlimci funksiyasını yerinə yetirən sosial işçilər öz tələbələri, supervise etdikləri, təlimləndirdikləri şəxslərlə cinsi əlagəyə girməməlidirlər. (over whom they exercise professional authority).
(b) Maraqlarm münagişəsinin yaranması mümkün olduqda sosial işçilər öz həmkarları ilə cinsi əlagələrdən çəkinməlidirlər. Öz həmkarı ilə cinsi əlagədə olan və yaxud cinsi əlagədə olması gözlənilən sosial işçi maraqların münagişəsinin yaranmasının qarşısmı almaq üçün zərürət yarandıqda öz peşə öhdəliklərini digər sosial işçiyə köçürməyə/ötürməyə borcludur.
Sosial işçilər öz tələbələrinə, supervise etdikləri şəxslərə və həmkarlarına qarşı cinsi həqarət nümayiş etdirməməlidirlər. Cinsi həqarətə cinsi xarakter daşıyan verbal və yaxud fiziki davranış daxildir.
(a) Həmkarınm hər hansı bir şəxsi problemi nəticəsində, psixo-sosial distress nəticəsində, zərərli maddələrdən sui-istifadə nəticəsində əmək qabiliyyətinin itirilməsi haqda və bunun təcrübənin effektliliyinə təsiri haqda bir başa məlumatı olan sosial işçi mümkün olduğu təqdirdə həmən həmkarı ilə məsləhətləşərək onun müalicəvi istiqamətdə tədbirlər görməsinə kömək etməlidir.
(b) Həmkarının əmək qabiliyyətinin itirilməsini bilən və bunun nəticədə təcrübənin effektliliyinə təsir etdiyini müşahidə edən sosial işçi həmkarının bunu ünvanlamaq üçün heç bir tədbir görmədiyi halda müvafiq yollarla tədbir görməlidir (professional təçkilatların, etik məcəllənin, agentliklən, işə götürən şəxslərin, lisenziya və nizamlayici qurumların dəstəyi vasitəsi ilə).
(a) Həmkarının səriştəsizliyi haqda bir başa məlumatı olan sosial işçi uyğun olarsa həmkarı ilə bu məsələyə dair məsləhətləşməli və həmkarına bu istiqamətdə tədbir görməyə kömək etməlidir.
(b) Həmkarının səriştəsizliyini bilən və onun bu istiqamətdə heç bir tədbir görmədiyini müşahidə edən sosial işçi digər uyğun yollardan istifadə edərək tədbirlər görməlidir (professional təçkilatların, etik məcəllənin, agentliklən, işə götürən şəxslərin, lisenziya və nizamlayici qurumların dəstəyi vasitəsi ilə).
(a) Həmkarının qeyri–etik davranışının qarşısını almaq, üzə çıxarmaq, və düzltmək məqsədi ilə sosial işçilər müvafiq tədbirlər həyata keçirməlidirlər.
(b) Həmkarlarının qeyri–etik davranış məsələlərinin həllinə dair sosial işçi mövcud/qəbul olunmuş siyasət və üsullardan/prosedurlardan xəbərdar olmalıdır. Etik narazılılıqların həllinə dair sosial işçilər milli və yerli prosedurlardan xəbərdar olmalıdırlar. Bura etik məcəllə tərəfindən, lisenziya və nizamlayıcı qurumlar tərəfindən, işə götürənlər, agentliklər və digər professional təşkilatlar tərəfindən hazırlanmış və qəbul edilmiş siyasət və prosedurlar daxildir.
(c) Həmkarının qeyri–etik davranış nümayiş etdirdiyinə inanan sosial işçi həmkarı ilə, bu uyğun və məhsuldar olarsa, müzakirə edərək həlli yollarını tapmağa çalışmalıdır.
(d) Zərurət olduğu halda həmkarının qeyri–etik davraruş nümayiş etdirdiyinə inanan sosial işçi müvafiq formal yollardan istifadə edərək tədbir görməlidir (dövlət lisenziya qurumu ilə və yaxud nizamlayıcı qurumla əlagə saxlamaq, etik məcəllə üzrə komitə ilə əlagə saxlamaqan).
(e) Əsassız, ədalətsiz olaraq qeyri–etik davranış nümayiş etdirməkdə ittiham edilən həmkarını sosial işçi müdafiə edərək ona dəstək verməlidir. .
Sosial işçilərin təcrübə mühitinə qarşı etik öhdəlikləri
(a) Case rəhbərliyi və konsultasiya ilə məşğul olan sosial işçilər səmərəli rəhbərlik və konsultasiya edə bilmək üçün müvafiq bilik və bacarıqlara malik olmalı və yalnız öz ixtisas sahələri üzrə fəaliyyət göstərməlidir.
(b) Case rəhbərliyi və konsultasiya ilə məşğul olan sosial işçilər aydın, müvafiq və mədəni cəhətdən həssas sərhədləri qoymaq üzrə məsuliyyət daşıyır.
(c) Sosial işçilər nəzarətləri altında olan şəxslərlə onları potensial riskə ata biləcək hər hansı ikili və ya çoxtərəfli münasibətlər qurmamalıdır.
(d) Case rəhbərliyi ilə məşğul olan sosial işçilər nəzarət etdikləri şəxslərin fəaliyyətini ədalətli şəkildə qiymətləndirilməlidir.
(a) Təlim/təhsil məsələləri ilə məşğul olan, eyni zamanda tələbələrlə sahə instruktoru kimi çalışan sosial işçilər təlimi yalnız öz bilik və bacarıqları çərçivəsidə etməlidir və verdikləri məlumat peşələri sahəsində olan ən son və yenilənmiş məlumata əsaslanmalıdır.
(b) Təlim/təhsil məsələləri ilə məşğul olan, eyni zamanda tələbələrlə sahə instruktoru kimi çalışan sosial işçilər tələbələrinin fəaliyyətini ədalətli şəkildə qiymətləndirməlidir
(c) Təlim/təhsil məsələləri ilə məşğul olan, eyni zamanda tələbələrlə sahə instruktoru kimi çalışan sosial işçilər xidmətlərin tələbələr tərəfindən verildiyi hallarda müştərilərin bu haqda məlumatlandırılmasını təmin etməlidir.
(d) Təlim/təhsil məsələləri ilə məşğul olan, eyni zamanda tələbələrlə sahə instruktoru kimi çalışan sosial işçilər nəzarətləri altında olan tələbələrlə onları potensial riskə ata biləcək hər hansı ikili və ya çoxtərəfli münasibətlər qurmamalıdır. Təlim/təhsil məsələləri ilə məşğul olan, eyni zamanda tələbələrlə sahə instruktoru kimi çalışan sosial işçilər aydın, müvafiq və mədəni cəhətdən həssas sərhədləri qoymaq üzrə məsuliyyət daşıyır.
Digər şəxslərin fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi üzrə məsuliyyət daşıyan sosial işçilər bu məsuliyyəti ədalətli və həssas şəkildə və aydın təyin olunmuş meyarlar əsasında həyata keçirlməlidir.
(a) Sosial işçilər müştərilərin sənədlərinin səliqəli şəkildə aparıldığını və edilmiş xidmətlərin orada aydın şəkildə qeyd olunduğunu təyin etməlidir.
(b) Sosial işçilər xidmətlərin göstərilməsini və gələcəkdə bu xidmətlərin davamlılığını təmin etmək məqsədilə müvafiq sənədlərin vaxtı–vaxtında qeydlərə əlavə edilməsini təmin etməlidir.
(c) Sosial işçilərin apardıqları sənədləşmədə müştərinin verdiyi məlumatın məxfiliyi mümkün qədər və müvafiq şəkildə təmin etməli, eyni zamanda yalnız göstəriləcək xidmətlərə birbaşa aidiyyəti olan məxfi məlumat bu sənədlərə daxil edilməlidir.
(d)Sosial işçilər xidmətlər dayandırıldıqdan sonra prosesə aid sənədləri elə şəkildə arxivləşdirməlidir ki, onlar gələcəkdə də müəyyən səviyyədə müyəssər olsun. Sənədlərin saxlanma müddəti dövlətin müvafiq nizamnamələri və müqavilələrə tənzimlənniəlidir.
Hər hansı bir sosial xidmət agentliyindən xidmətlər alan bir müştəri digər bir sosial işçiyə müraciət etdiyi təqdirdə, sosial işçi onunla işə başlamazdan əvvəl onun ehtiyaclarıru diqqətli şəkildə nəzərdən keçirməlidir. Baş verə biləcək hər hansı bir münaqişə və ya qarışıqlığın qarşısını almaq məqsədilə sosial işçilər onlara müraciət etmiş şəxslərlə birlikdə onların indiyə qədər işlədikləri sosial işçilərlə olan münasibətlərini və yeni bir işçi ilə sosial işə başlamalannın mümkün fayda və risklərini müzakirə etməlidir.
(a) Sosial iş idarəçiliyi ilə məşğul olan şəxslər müştərilərinin onların ehtiyaclarıru qarşılayacaq müvafiq resurslarla təmin edilməsi üzrə öz agentlikləri daxili və xaricində fəaliyyət aparmalıdır.
(b) Sosial işçilər resursların şəffaf və ədalətli şəkildə paylanması üzrə fəaliyyət aparmalıdır.
(c) İdarəetmədə çalışan sosial işçilər agentliyin resurslarının müvafiq superviziya edilməsi üçün yetərli olmasını təmin etməlidir.
(d) İdarəetmədə çalışan sosial işçilər müvafiq addımları atmaqla çalışdıqları mühitin sosial işçilərin etika kodekslərinə uyğun şəkildə qurulmasının təmin edilməsi üzrə məsuliyyət daşıyır.
Sosial iş administratorları və supervizorlar tabeçiliklərində olan bütün heyətin təhsilinin davam etdirilmasi və peşəkar inkişafı üirə müvafiq addımları atmalıdır. Təhsilin davam etdirilməsi və peşəkar inkişaf sosial iş sahəsində ən son yenilikləri özündə əks etdirməlidir.
(a) Sosial işçilər ümumilikdə müəssisə rəhbərləri və sosial agentliyə qarşı üzərlərinə götürdükləri öhdəliklərə sadiq olmalıdır.
(b) Sosial işçilər verdikəri xidmətlərin səmərəliliyi və çahşdıqları agentliyin siyasət və prosedurlarını təkmilləşdirmək məqsədilə çalışmalıdır.
(c) Sosial işçilər etik öhdəlikləri və bu öhdəliklərin sosial iş təcrübəsinə təsirinə dair Sosial işçilərin məlumatlı olmalarını təmin etməlidir.
(d) Sosial işçilər çalışdıqları təşkilatlar və agentliklərin siyasət və prosedurlarının onların etik sosial iş təcrübəsinə mane olmasmaimkan verməməlidir. Sosial işçilər çalışdıqları agentliklərin prosedurlarının etika kodeksinə uyğun olmasına can atmalıdır.
(e) Sosial işçilər çalışdıqları agentliklərin siyasət və prosedurlarında olan ayrı–seçkilik hallarının qarşısmı almağa və aradan qaldırmağa çalışmalıdır.
(f) Sosial işçilər yalnız ədalətli personal tau übəsi həyata keçirən agentliklərdə işə və ya tələbələr üçün təcrübə imkanlarına razılıq verməlidir.
(g) Sosial işçilər çalışdıqları agentliklərin resurslarınm qoruyuculan olmaqla, mümkün olduğu halda maliyyə vəsaitlərinin saxlanmasını və məqsədsiz şəkildə sərf edilməməsini təmin etməlidir.
(a) Sosial işçilər müştərilərə etdikləri xidmətlərin təkmilləşməsi yə iş şəraitinin yaxşılaşdırılması üçün həmkarlar ittifaqları da daxil olmaqla təşkilatlanmış şəkildə fəaliyyətdə iştirak edə bilər.
(b) İşin idarə olunması üzrə münaqişələrə, peşə tətillərinə cəlb olunmuş sosial işçilərin fəaliyyəti peşə dəyərləri, etik prinsip və standartlarla idarə edilməlidir. Tətil və ya digər bxşar fəaliyyətlərdə bulunan sosial işçilər arasında onların peşəkar olaraq ilkin öhdəliklərinə dair fikir ayrılıqları ola bilər. Sosial işçilər bu cür fəaliyyətə qoşulmaqdan Öncə müvafiq məsələləri və onların müştərilərinə olacaq təsirini diqqətlə nəzərdən keçirməlidir.
Sosial işçilərin peşəkarlar olaraq etik öhdəlikləri
Sosial işçilər yalnız öz bilik və bacarıqlarına əsasən iş imkanlarını axtarmalıdır. Sosial işçilər peşəkar təcrübədə öz ixtisaslarını daima artırmağa meyl etməli və sosial iş sahəsi üzrə ən son yeniliklərdən xəbərdar olmalıdırlar. Sosial işçilər nəzəri biliklərini sosial iş təcrübəsi və etikası çərçivəsində tədqiqata əsaslanmış təcrübə ilə daima əlaqələndirməlidir.
Sosial işçilər peşəkar təcrübə prosesində irq, etnik mənşə, milli mənşə, rəng, cins, cinsi oriyentasiya, gender, yaş, ·vətəndaş halı, siyasi əqidə, din, immiqrant statusu, fiziki və ya əqli əlillik əsasında həyata keçirilən ayrı-seçkiliyə yol verməməli, bu cür hallara laqeyd qalrnamalı, bu cür hallara yol verən insanlarla əməkdaşlıq etməməlidir.
Sosial işçilər peşə təcrübələrində vicdansıth və yalana yol verməməli, bunu edən şəxslərlə əməkdaşlıq etməməlidir.
Sosial işçilər özlərinin şəxsi problemləri, psixoloji gərginlik, hüquqi problemlər, narkotik və s. maddələrdən istifadə və s. şəxsi problemlərinin onların peşə təcrübəsinə mane olmasına, eyni zamanda, müştərilərinin ən yaxşı maraqlarmın təmin olunmasına mane olmasına imkan verməməlidir. Əgər onların oxşar problemləri səlahiyyətlərinin səmərəli şəkildə icrasına mane olarsa, onlar yardım üçün müvafiq mütəxəsssislərə müraciət etməli, eyni zamanda, müştərilərinin maraqlarının müdafiəsi üçün bütün gərəkən addımları atmalıdır.
Sosial işçilər potensial müştəriləri üçün dəvətsiz şəkildə vəsatətlərlə çıxış etməli deyil.
Sosial işçilərin sosial iş peşəsinı qarşı öhdəlikləri
1. Peşənin bütövlüyü və toxunulmazlığı
Sosial işçilər peşə təcrübəsinin yüksək səviyyədə həyata keçirilməsi üzrə daima fəaliyyət göstərməlidir.
Sosial işçilər peşənin dəyərləri, etikası, bilikləri və missiyasına uyğun hərəkət etməli və onları daima inkişaf etdirməlidir.
Sosial işçilər müvafiq tədqiqatlar və təhsil, məsuliyyətli tənqid, fəal müzakirələr vasitəsilə peşələrinin inkişafını dəstəkləməlidir.
Şosial işçilər təcrübə, tədqiqat və etikaya dair biliklərini həmkarları ilə bölüşməkdə maraqlı olmalıdırlar.
Sosial işçilər sosial işin qeyri-peşəkar təcrübəsi ilə rastlaşdıqda onun qarşısmı almağa Çalışmalıdır.
2. Qiymətləndirmə və tədqiqat
sosial işçilər proqramlar və siyasətin həyata keçirilməsi və təcrübə müdaxilələrinin monitorinqini keçirməli və müvafiq qiymətləndirməni etməlidir.
Sosial işçilər nəzəri biliklərin artırılmasına töhvə verəcək qiymətləndirmə və tədqiqatın keçirilməsində maraqlı olmalıdır.
Sosial işçilər sosial iş üzrə meydana çıxan yeni nəzəri biliklərdən xəbərdar olmalı və onu tənqiqi təhlil etməyi bacarmalıdır ki, öz peşəkar təcrübələri prosesində qiymətləndirmə və tədqiqatdan istifadə edə bilsin.
Tədqiqat və qiymətləndirmədə iştirak edən sosial işçilər qiymətləndirmə və tədqiqat iştirakçılarının müvafiq müdafiəsinin təmin edilməsi üçün bütün aidiyyəti qaydalara riayət etməlidir. Müvafiq institusional komitələrlə bu istiqamətdə məsləhətləşmələr aparılmalıdır.
Qiymətləndirmə və tədqiqatlar keçirən sosial işçilər bütün iştirakçılardan könüllü və ya uyğun olduğu təqdirdə yazılı məlumatlı razılıq formaları almalı, və iştirakdan imtina hallarında, imtina etmiş şəxslərə qarşı heç bir tədbir etməməlidir. Məlumatlı razılıq dedikdə iştiraka dair ətraflı məlumat və iştiraka dait risklər və faydaya dair məlumat nəzərdə tutulmalıdır.
Sosial işçilər qiymətləndirmə və ya tədqiqat iştirakçılarına istədikləri vaxt onlar üçün heç bir mənfi nəticə olmadan prosesdən çıxmaq hüquqlarının olduğuna dair məlumat verməlidir.
Sosial işçilər qiymətləndirmə və tədqiqat iştirakçılarının müvafiq dəstək xidmətlərinin müyəssər olması üçün müvafiq addımlar atmalıdır.
Sosial işçilər tədqiqat iştirakçılarını əqli və ya fiziki zərər, təhlükə və ya məhrumolmalardan qorumalıdır.
Sosial işçilər qiymətləndirmə və tədqiqatda alınmış məlumatın və proses iştirakçılarının məxfiliyini tamamilə təmin etməlidir.
Sosial işçilər qiymətləndirmə və tədqiqatda alınmış məlumatı dəqiqliklə təqdim etməlidirlər. Onlar nəticələri olduğu kimi müvafiq hesabatlarda göstərməli, hesabat edilərkən hər hansı bir xəta edilibsə, onun düzəldilməsi üzrə müvafiq addımlar atılmalıdır.
Sosial işçilər qiymətləndirmə və ya tədqiqat iştirakçıları ilə ikili münasibətlərdə olmamalı və istənilən maraqlar münaqişəsinin baş verməməsi üçün bütün mümkün tədbirləri görməlidir.
Sosial işçilər özlərini, tələbələrini və həmkarlarını məsuliyyətli tədqiqat təcrübələrinə dair məlumatlandırmalıdır.
Sosial işçilərin bütövlükdə cəmiyyətə qarşı öhdəlikləri
Sosial rifah
Sosial işçilər istər yerli, istərsə də qlobal səviyyədə cəmiyyətin rifah hahnın artırılması üzrə fəaliyyət göstərməlidir. Sosial işçilər əsas insan ehtiyaclarmın ödənilməsi üçün şərait yaradacaq yaşayış şəraiti uğrunda mübarizə aparmalıdır, eyni zamanda, sosial ədalətin reallaşması üçün sosial, iqtisadi, siyasi və mədəni dəyərləri dəstəkləməlidir.
İctimai iştirak
Sosial işçilər sosial siyasət və institutların formalaşmasında geniş ictimaiyyətin iştirakına şərait yaratmalıdır. “
Fövqəladə hallar
Sosial işçilər mümkün səviyyədə fövqəladə hallar baş verdikdə müvafiq peşəkar xidmətlər göstərməlidir.
Tərcümə edilən ədəbiyyat
Fikriniz
0
0