Yay əyləncəsi: vaxtı faydalı keçirmək

Yaz günlərində övladınızla çox vaxt keçirə bilərsiniz. İsti və açıq hava gəzinti üçün əlverişlidir. Bu, öyrənmək üçün yaxşı zamandır. Sadə bir qum qutusu belə incə motor bacarıqlarını, tikinti və digər bacarıqları inkişaf etdirmək üçün yerə çevrilə bilər.

Faydalı təbiət

Yayın əsas xüsusiyyəti rənglərin üsyanıdır. Çiçəklər, otlar, ağaclar, kollar, quşlar - bunların hamısı çalarları və müxtəlif formaları öyrənməyə imkan verir. Məsələn, bir karton götürə və üzərinə rəngli kvadratlar yapışdıra bilərsiniz. Uşağın vəzifəsi uyğun bitki örtüsünü tapmaqdır. Məsələn, yaşıl yarpaqdır, ağ ləçəkdir, portağal çiçəkdir və s.

Bir herbarium toplaya, bağçaya qulluq edə, kəpənəklər və böcəklərə baxa bilərsiniz. Uşağın maraqlandığını etməsi vacibdir: məcbur edilmək marağa zərər verəcək və məhv edəcəkdir.

Öyrənmə sevgisini inkişaf etdirmək üçün uşağınıza bu dünyanın nə qədər ecazkar olduğunu göstərməlisiniz. Mümkünsə, hovuzdakı balıqları və ya parkdakı dələ göstərə bilərsiniz. Ancaq eyni zamanda, təbiətə qarşı məsuliyyətli bir münasibət inkişaf etdirmək vacibdir.

Məsələn, ördəkləri çörəklə bəsləyə bilməzsiniz - bundan həzm sistemi ilə problemi ola bilər. Dələ duzsuz qoz-fındıq verilə bilərsiz. Doğru davranışı əvvəlcədən uşaqla müzakirə etmək məsləhətdir.

Qumla oyunlar

Bu, yalnız incə motor bacarıqlarının inkişafı üçün yaxşı bir materialdır, həm də istirahət etmək üçün yaxşı bir yoldur. Qum tökə, əllərinizə yoğura, üstünə cığır çəkə və keçidlər qaza bilərsiniz.

Əqli inkişaf didaktik oyunlar vasitəsi ilə inkişaf edir. Məsələn, oyuncaqlar qumda gizlənir. Uşağın vəzifəsi hər şeyi tapmaqdır. Bunu etmək üçün qazır, süzür və diqqətlə araşdırır. Mükafat olaraq ona bir xəzinə tapır.

Maraq qum vasitəsilə inkişaf etdirilə bilər. Bunu etmək üçün, valideyn materialın iki vəziyyətini göstərir: nəm və quru. 

 

Qum tərəvəz bağçasının modelləşdirilməsi üçün uygundur. Böyüklər mini istixana qurmağa, ləklər düzəltməyə və içərisinə həqiqi toxumları əkməyə kömək edir. Uşaq sulayır və fidanlara qulluq etməyi öyrənir.

Yağışlı hava

Pis hava şəraitində evdə təhsil ala bilərsiniz. Bunun üçün dənli və paxlalı bitkilərdən istifadə olunur - noxud, müxtəlif növ lobya və s. Hamısını qarışdıra bilərsiniz, sonra uşaq seçir və ayırır. 

Fərqli əşyaları sıralaya bilərsiniz. Məsələn, müəyyən bir formada makaron götürün və stəkanlara düzün. Uşağın xəyalını məhdudlaşdırmamaq və onun istədiyi kimi davranmasına imkan vermək vacibdir.

Təcrübələr yayda edilə bilər. Məsələn, buz küplərini dondurun və necə əridiklərini göstərin. Üstlərinə su tökərsənsə, daha da tez əriyər. Fərqli maye növlərinin - suyun və ya digərlərinin qarışdırılmasını nümayiş etdirmək faydalıdır.

Yay təbiəti araşdırmaq üçün əla vaxtdır. Buna görə də, valideynlər bir uşağa ətraf aləminə hörmət, quşlara, böcəklərə və heyvanlara maraq və məsuliyyət aşılaya bilərlər. İstəyirsinizsə, böyüklər müvafiq ədəbiyyatları oxuyurlar. 

 Uşaqların ekoloji tərbiyə almaları üçün yay fəsli çox vacibdir. Proses xüsusiyyətləri

Nə üçün zibil atmamalı və nəsli kəsilməkdə olan heyvanları qorumalı olduğunuz barədə danışmaq faydalıdır. İdrak fəaliyyətinin inkişafı ilə birlikdə təhsil işi aparmaq üündə  daha yaxşıdır.

Ekoloji maarifləndirmə vəzifələri:

Ətraf aləm üçün məsuliyyətin inkişafı.

Aqresiv hərəkətlərin inkişafının qarşısının alınması.

Təbiətlə bütün canlılar arasındakı sıx əlaqə haqqında fikir formalaşdırılması;

Estetik zövq inkişaf etdirilməsi.

Daha kiçik məktəbəqədər yaşda uşaqlar həssasdırlar və başqalarının hisslərini izah edə bilsələr, materialı uzun müddət yadda saxlaya bilərlər.

 

Bəzi fəndlər

Təbiətə hörmət tədricən formalaşır. Uşağa niyə gül yığmaq, kolları qırmaq, dələ və quşlara daş atmaq mümkün olmadığını izah edirlər. Ev bitkiləri və ev heyvanlarına qulluq etməyə cəlb edin.

Gəzərkən ətraf problemlərindən və həll yollarından danışa bilərsiniz. Məsələn, zibil ətrafa atılırsa torpağı zəhərləyir və quşlar və heyvanlar üçün təhlükə yaradır. Dünya okeanında üzən plastiklər balıq və dəniz heyvanlarını məhv edir.

Parklara, meşələrə, göllərə, çaylara tez-tez gəzintiyə getmək məsləhətdir. Belə bir mühitdə yerli flora və fauna ilə tanış olmaq daha asandır- zooparklar, botanika bağları, muzeylərə getmək.

Nümunə dərs

Bir uşaqda təbiətə qarşı düzgün bir münasibət formalaşdırmaq üçün ona dünyada nəyin və necə işlədiyini göstərməlisiniz. Məsələn, qum quru və ya yaş ola bilər. Uşaqdan hər iki növə də toxunması, onu öyrənməsi və müqayisə etməsi istənir. Quru tökmək olar (məsələn) və nəm əla bir heykəltəraşlıq materialıdır.

İzlər yaş qumda yaxşı qalır, ancaq quru qumun əllərinizdə tutulması daha xoşdur və istilənə bilər. Su və ya yağışla islandıqdan sonra islanır.

Bu cür sadə təcrübələr, uşağa hər şeyin ətraf mühitə təsir etdiyini əyani şəkildə göstərməyə imkan verir. Həmişə müsbət deyil. Məsələn, atılmış bir siqaret köpüyü və ya ehtiyatsızlıqla yandırılmış bir atəş alovlanmağa başlayacaq. Yalnız ağacları yox, bir çox canlıları da məhv edəcək.

Valideynlər hər şeydə nümunə olmalıdırlar. Sonra uşaqlar davranış və vərdişləri mənimsəyəcəklər. Məsələn,  çiçəklər yetişdirilirsə və onlara qulluq edilirsə, körpə hərəkətlərini təkrarlayacaqdır. Ona kiçik bir su çiləmə qabı ala və suvarmada kömək istəyə bilərsiniz. Böyük yarpaqları olan bitkilərin yuyulması lazımdır və uşaq bunu özü edə bilər.

Balıqlara və ya heyvanlara qayğı göstərməklə təbiətə münasibət inkişaf etdirmək yaxşıdır. Bir siçan və ya akvarium ev heyvanına sahib olmaq kifayətdir. Bir məktəbəqədər yaşlı uşaq, yetkinin nəzarəti altında, qidalandırmaq, qəfəs təmizləmək və oynaya bilər.