Uşağa komandada işləməyi necə öyrətmək olar?

 

Komanda işinin tələb olunan bacarıqlar siyahısında getdikcə daha çox yer tutur.

Öyrənmə əks prinsip üzərində qurulur - fərdi fəaliyyət yüksək qiymətləndirilir, çünki bu yolla hər bir uşağın biliklərini qiymətləndirmək mümkündür. Qrup halında işləmək çox nadir haldır və çox vaxt ciddi layihələr yaratmaqdansa bir oyun tapşırığını yerinə yetirmək deməkdir. Məlum olur ki, dünənki məktəblilər və tələbələr əksər hallarda həmkarları ilə ünsiyyət qurmağı və komandada nəticə əldə etməyi yalnız iş yerində öyrənirlər. Niyə ümumiyyətlə komandaya ehtiyacınız var?

 Atalar sözlərimiz “Tək əldən səs çıxmaz”, Çin atalar sözü bu suala çox aydın şəkildə cavab verir: "Bir qabiliyyətli insanın arxasında hər zaman başqa qabiliyyətli insanlar var". Komanda işi bir neçə insanın şəxsi keyfiyyətləri və peşəkar bacarıqlarının birləşməsidir. Komandanın üstünlük verən tərəflərinin idarəetmə etməkdə sərbəst olduğu belə bir arsenalla ən yüksək nəticələr əldə edə bilərsiniz. Buna görə təsirli qarşılıqlı əlaqə yalnız mövqeyini gücləndirir.

Jon Maksvel Teamwork -un müəllifidir. Hər bir liderin bilməli olduğu şey "Əminəm ki, hətta ən istedadlı insan da başqalarının köməyi olmadan böyük bir kəşf edə bilməz:" İnsanlıq tarixində ən azı bir həqiqətən əhəmiyyətli hadisəni diqqətlə nəzərdən keçirməyə çalışın. kimsə təkdir və hər hansı bir nailiyyətin kollektiv səylərin nəticəsi olduğunu görəcəksiniz. "

Qrup işini necə qurmaq olar?

Uşaqların yeni mövzunu yalnız səssizcə, bir -birindən uzaqda öyrənə biləcəyinə dair davamlı bir stereotip var - heç kim heç kimə müdaxilə etməsin. Bir çox xarici məktəb fərqli bir strategiya seçdi. Məsələn, Sinqapurlu tələbələr demək olar ki, həmişə qrup halında ünsiyyətdə olurlar - test alır və ya yeni material öyrənirlər. Müəllim ən çox müşahidəçi rolunu oynayır, uşaqlar isə tam müstəqillik şəraitində təhsil alırlar - dərsin mövzusunu öyrənirlər, nəticə çıxarırlar və əldə olunan nəticələri müzakirə edirlər.

Müəllimlərin çox sayda təhsil metodu var ki, bu məktəblilər hər dəfə qeyri-standart bir atmosferə düşürlər və verilən tapşırıqları həll etməyi öyrənirlər. Məsələn, metodlardan biri, məhdud müddət ərzində müəllimin sualına tam hüquqlu cavab hazırlamaq üçün vaxt qazanmaq üçün sinif ətrafında sərbəst hərəkət etməyi əhatə edir.. Aşağıdakı texnika uşaqları rəqabət mühitinə salır: sinif hər biri düzgün cavabların sayına görə rəqiblərini üstələməkdə maraqlı olan iki komandaya bölünür. Və bəzən uşaqları ümumiyyətlə bir sürpriz gözləyir - məsələn, müəllimin siqnalı ilə qrup liderləri yerləri dəyişə bilər və ya tapşırıq şərtləri dəyişə bilər.

Komanda işinin 3 faydası

Erkən yaş uşaqlarının hələ böyük bir kəşf etmək niyyəti olmasa belə, bu, onların komanda işi prinsipləri ilə tanış olmamaları demək deyil. Axı bu bacarıq gələcəyin möhkəm təməlinə çevrilir.

 Bir komandada, hər hansı bir insanla ortaq dil tapmağı öyrənə bilərsiniz. Brian Tracy - "Total Involvement" kitabının müəllifi müdrik bir fikir paylaşdı: "Həyatdakı müvəffəqiyyətin sirlərindən biri, kiminləsə razılaşmamaq, ancaq özünü düzgün aparmaq bacarığıdır". Komanda işi bu incə sənəti mənimsəməyin ən yaxşı yoludur.

 Bir komandada güclü və zəif tərəflərinizi görməyi öyrənə bilərsiniz. Qrupda yüksək nəticələr əldə etmək yalnız hər bir iştirakçı öz yerində olarsa mümkün olacaq. Lider, analitik, yaradıcı insan və hətta vəziyyəti yaxşı bir zarafatla necə həll edəcəyini bilən bir adam - heç kim artıq olmaz, əsas odur ki, hər kəsin maraqlarına və imkanlarına uyğun fəaliyyətlər tapsın. İlk dəfə 1989 -cu ildə amerikalı elm adamları komanda işinin bu xüsusiyyətindən bəhs etdilər - insanların müxtəlif qabiliyyətləri ilə komandadakı faydaları arasındakı əlaqəni gördülər.

 Komanda olaraq eyni şeyə fərqli açılardan baxmağı öyrənə bilərsiniz. Princeton İnstitutunun professoru Uri Hasses bir araşdırma apardı və həyat hekayələrini paylaşarkən belə, həmsöhbətlərin empatiya göstərməyə və özünü başqasının yerinə qoymağa çalışdıqlarını tapdı. Və qrup fəaliyyətlərində iştirakçılar daha çox dünyagörüşlərini genişləndirməyə və lazımlı nəzər nöqtəyə diqqət yetirməyi öyrənməyə hazır olurlar.

 

Uşağınıza komandada çalışmasını asanlaşdırmaq üçün nə öyrətməlisiniz?

 

1 Hər kəs öz işini görür.

 

Uşağınız eyni zamanda yaxşı rəsm çəkə, rəqs edə, mahnı oxuya bilər və s., Bir komandada, çox güman ki, yalnız bir növ fəaliyyət göstərməli olacaq. Çünki kiminsə tək başına hər şeyi edəcək, qalanlarının isə heç nə etməyəcəyinə görə müvəffəqiyyətin əldə edilməsi ehtimalı azdır.

Uşağınız bunu daha yaxşı edə bilsə belə, eyni anda çox işi yerinə yetirməkdənsə, bir şeyi yüksək keyfiyyətdə etməyin daha yaxşı olduğunu izah edin.

Məsələn, ana, ata və uşaq arasında rolları bölüşdürməyiniz lazım olan bir hazırlıq oyunu oynayaraq, uşadan ən çox nə etmək istədiyini soruşmaq: mahnı oxumaq, rəqs etmək və ya şeir oxumaq?

Belə bir mini tamaşadan sonra uşaq komanda işi zamanı başa düşdüklərini, rolların verilməsinin nə qədər düzgün olduğunu və s. ola bilir.

2. Müzakirələr və ümumi razılıq.

Komanda işində hər kəsin fikrini dinləmək və ümumi kompromislərə gəlmək çox vacibdir. Yükseltilmiş tonlarda uşağın fikirlərini öyrənmək və sübut etmək yanlışdır, bunu niyə etmək lazım olduğunu aydın şəkildə izah etmək düzgündür.

 Uşaqla planlar sakit şəkildə müzakirə edilməli, düşüncənizi mümkün qədər aydın şəkildə ifadə etməyə çalışmalısınız. Yalnız 1-2 fikrə etibar etməmək və demək istəyən hər kəsdən soruşmaq vacibdir.

3. Uşaq “dahi” deyil.

Komandada işləmək bacarığının digər vacib məqamı uşağa bu dünyada özündən fərqli olan başqa fikirlərin mövcudluğunu izah etməkdir. Və komandadakı əksəriyyət başqa bir qərara səs verərsə, başqalarının səhv etdiyinə inansa da əsəbiləşməməli və inciməməli olduğu izah edilməli.

Bu halda çoxluqla razılaşmaq lazımdır. Çoxluğu qazanmağa kömək edəcək  arqumentlər  olarsa bunun əksini sübut etməyə davam edə biləcəyini bildirin.

Həm də insanların bəzən səhv etməyə meylli olduqlarını izah edin və narahat olmağa heç bir əsas olmadığını bildirin. Uşağınıza, başqalarına və fikirlərinə hörmət bəsləyin.

Uşaqların özlərindən başqa birini eşitməyi öyrənməsi çox çətin ola bilər və valideynlərin vəzifəsi ona bu dünyada fikirləri nəzərə alınmalı olan digər insanların olduğunu çatdırmaqdır.

Komanda qurma məşqləri iki fərqli məşqçi məqsədi ilə həyata keçirilə bilər: qrupa hələ ideal bir komanda olmadığını göstərmək və ya əksinə qrupa güclü, vahid bir komanda hissi vermək. Həm də komanda qurma təlimlərində tez -tez təsirli ünsiyyət, qrupdakı rolların bölgüsü məsələlərinə toxunulur.

Bütün uşaqlar oynamağı sevir, amma hamı komanda oyunçusu deyil. Və bu yalnız oyunlara aid deyil. Uşağa komandada işləməyi necə öyrətmək olar? Uşağın komandada çalışa bilməsi üçün əməkdaşlıq etməyi bacarmalıdır. Bunun üçün uşağa uşaqlıqdan öyrətmək lazımdır.

Komanda işini inkişaf etdirməyin bir neçə yolu var:

Heç bir halda uşaqları heç bir şəkildə müqayisə etmək olmaz. Bu yalnız bir -birinə qarşı şiddətə səbəb olacaq. Rəqabətli oyunlara çox qarışmayın. Uşaq özünü əhəmiyyətsiz hiss edərsə, rəqibə qarşı xoşagəlməz münasibət göstərər. Və buna icazə verilməməlidir.

Uşaqlıqdan uşağa cəmiyyətdə müəyyən qaydaların olduğunu izah etməlisiniz. Həm uşaq bağçasında, həm də oyun meydançasında və s. Onlara uyğunluq dostluq münasibətlərinə səbəb olur. Bu cür qaydalar uşaqlarla bir birgə rəsm şəklində təsvir edilə bilər. Uşağa komanda ruhu öyrədərkən liderlik keyfiyyətlərini itirəcəyindən narahat olmaq lazım deyil. Əksinə, onları digər uşaqlar arasında inkişaf etdirməyi öyrənəcək. Uşaq ünsiyyət qurmağı ilk növbədə valideynlərinin nümunəsi ilə öyrənir. Buna görə də hər zaman hərəkətlərinizi və duyğularınızı idarə etməlisiniz.

Valideynlər nə etməlidirlər:

  • Uşağa seçim azadlığı verin;
  • Uşağı problemləri ilə tək qoymayın;
  • Şərh verməyə icazə verin;
  • Uşağa öz səhvlərindən dərs çıxarmaq imkanı verin;
  • Uşağın kim olduğuna görə qiymətləndirin;
  • Yol boyu çətinlikləri və qorxuları aradan qaldırmağa kömək edin.

      Uşaqlar üçün komanda qurma, bir komandadakı uşaqların bir -biri ilə yaxınlaşmasının və bir -biri ilə ünsiyyət qurmasının bir yoludur. Komandanı gücləndirmək üçün bir vasitədir. Müxtəlif yarışlar keçirildikdə uşaqlar bir -biri ilə ünsiyyət qurmağı öyrənirlər.