Məktəbli (5-8 yaş)

Övladınız artıq məktəbə gedir. Bu dövr isə özü ilə bir sıra suallar və narahatlıqlar gətirib. Bu istiqamətdə daha çox məlumat əldə etmək və övladınızın inkişafında müsbət addımlar atmaq üçün “Məktəbli” bölməmizi izləyin.

Sağlamlıq

Qidalanma

İnkişafın stimullaşdırılması

Psixologiya və Qayğı

Təhlükəsizlik

Oyun və fəaliyyətlər

Məqalələr

Kəsmə bacarıqlarının inkişafı-1

İnkişaf etdirilən sahə: kiçik motorika, əl-göz koordinasiyası

Yaş: 3+

Material: qayçı və çap olunmuş şablonlar. Şablonlar aşağıda verilib.

Prosedur: Uşağa (aparıcı əli nəzərə alaraq) çap olunmuş materiallar verilir. Bütün materiallarda müxtəlif əşyaların təsviri və onların ətafında qırıq xətt verilir. Uşağa həmin qırıq xətt üzərindən qayçı ilə əşyanı kəsmək təklif olunur. İlkin addımlarda bu proseduru uşağın arxasına əyləşərək arxadan əlini qayçıya uyğun tutamaqla kömək olursunuz. Sonda uşaq qayçını düzgün tutmaq və fiqurları kəsmək bacarığı əldə etməlidir.

Qeyd: Qayçı ilə işləyərkən uşaq daima yetkinin nəzarətində olmalıdır.

 

Babayev Murad

Uşaq inkişafı üzrə mütəxəssis, psixoloq

Kəsmə bacarıqlarının inkişafı-2

İnkişaf etdirilən sahə: kiçik motorika, əl-göz koordinasiyası

Yaş: 4+

Material: qayçı və çap olunmuş şablonlar. Şablonlar aşağıda verilib.

Prosedur: Uşağa (aparıcı əli nəzərə alaraq) çap olunmuş materiallar verilir. Bütün materiallarda müxtəlif əşyaların təsviri və onların ətafında qırıq xətt verilir. Uşağa həmin qırıq xətt üzərindən qayçı ilə əşyanı kəsmək təklif olunur. İlkin addımlarda bu proseduru uşağın arxasına əyləşərək arxadan əlini qayçıya uyğun tutamaqla kömək olursunuz. Sonda uşaq qayçını düzgün tutmaq və fiqurları kəsmək bacarığı əldə etməlidir.

Qeyd: Qayçı ilə işləyərkən uşaq daima yetkinin nəzarətində olmalıdır.

 

Babayev Murad

Uşaq inkişafı üzrə mütəxəssis, psixoloq

Artıq olanı tap

İnkişaf etdirilən sahə: anlayışlarla əməliyyatlar aparılması, təsnifatlandırma bacarığı

Yaş: 4+

Material: şablonlar aşağıda verilib

Prosedur: uşağın qarşısına şablon qoyulur və növbəti təlimat verilir. “Şəkillər arasından biri digərlərinə uyğun deyil. Artıq olan hansıdır?”. Uşaq artıq olan şəkili tapandan sonra uşağa sual verilir: “Niyə bu şəkil digərlərinə uyğun deyil?”. Bu zaman uşaq əsas anlayışları istifadə edərək və ya xüsusiyyətlərə əsaslanaraq suala cavab verməlidir.

 

Murad Babayev

Uşaq inkişafı üzrə mütəxəssis, psixoloq